2015. szeptember 7., hétfő

2015. augusztus 22.

A mai nap úgy indult, mint mindig. A családom beszélt valami gazdákról, de nem nagyon foglalkoztam vele. Engem úgysem érint, én jól érzem magam itt.
Azután délben beállított két idegen. Épp elszundítottam, amikor felkeltettek, hogy bemutassák nekem őket. Elég szimpatikusak voltak. Jól megszaglásztam mindkettőt.
A cipőjük már most tetszik, jó rágcsálni az orrukat. Sokat beszélgettek a családommal, apával is és anyával is barátságosan viselkedtek. 


  Ezek ők, az idegenek. Kisé homályos kép készült róluk, de az    emlékeim is homályosak. Illusztrációnak jó lesz.
 Ha megint jönnének, megtanítom nekik a fogd-a-rongyot-és-húzd játékot. Az az egyik kedvencem. 
Ide tettem még két képet, ezeken már majdnem nyolc hetes vagyok.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése