2015. szeptember 6., vasárnap

2015. július 27.

Szia Világ! Három hete, július 4-én születtem, és állati kíváncsi vagyok ám rád!
Persze eddig inkább csak alszom, eszem, látszik is a képen, hogy ezek a kétlábúak körülöttem éppen a legszebb álmomból vertek fel. 






Ez vagyok én, a rózsaszín nyakörvvel. Azért nem vagyok mindig ilyen álmitos. 






Van négy tesóm, és egész álló nap velük játszom. 
Azt hiszem, az egész udvar a miénk lesz  - igaz, még nem merészkedtünk túl messze anyától. 
Néhány képet mellékelek magunkról.






Ezek a lánytesóim. Nem nagyon szeretik, ha fotózzák őket. Mellesleg megjegyezve én sem nagyon bírom a fényképezést. Egyelőre azt hiszem nem érdekel a fotómodell pálya. Inkább valami aktívabb, rohangálósabb foglalkozást szeretnék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése